Zmeny Cestovného poriadku od 12.10.2024
Vážení cestujúci, Podľa Vašich potrieb pridávame spoje a ďalšie zastávky na ...
1. Mám zakúpený predplatný cestovný lístok (tzv. “časovka” na 30, 90, 365 dní) , ale v autobuse mi ho neukázalo
V prípade, ak odbavovacie zariadenie nie je schopné skontrolovať platnosť zakúpeného predplatného lístka, ktorým sa cestujúci preukazuje, tak kúpa jednorazového lístka nie je vyžadovaná. V tomto zmysle išiel zo strany IDS BBSK pokyn aj na dopravcov, aby šoféri platbu v hotovosti či iným spôsobom v takomto prípade nepožadovali. Vodič cestujúceho vpustí do vozidla bez ďalšej platby.
2. Platím v hotovosti, ale nevydá mi lístok.
V prípade, kedy sa pri hotovostnej platbe nepodarí cestovný lístok vytlačiť, je vodič povinný pristúpiť k jeho stornovaniu a cestujúceho, pri ktorom táto situácia vznikla, je možné pustiť bez úhrady cestovného, pričom mu nebude udelená žiadna sankcia.
3. Platím platobnou kartou, ale nevydá mi lístok.
Pri platbe platobnou kartou nie je nutné, aby sa vydával lístok. Informácia o zakúpenom cestovnom lístku sa priradí k identifikátoru – v tomto prípade platobná karta. Pri prestupnom lístku si cestujúci v druhom autobuse prímestskej autobusovej doprave len priloží kartu k čítačke. Vodičovi systém ukáže, že má zakúpený lístok.
4. Mám predplatný lístok na karte, na ktorej mám aj kredit. Pri nastúpení mi vzalo kredit namiesto akceptácie predplatného lístka.
Cestujúci, ktorí majú zaplatený predplatný lístok a napriek tomu im bol na rovnakej trase stiahnutý kredit, sú riešení individuálne, v zmysle reklamácie. Ak je to váš prípad, obráťte sa priamo na Zákaznícke centrá IDS BBSK alebo na mail eshop@idsbbsk.sk kde bude vaša požiadavka riešená a kredit IDS BBSK vrátený.
5. Prikladám QR kód a nefunguje
QR kód, ktorý sa zobrazuje v časti moje lístky pri identifikátore v e-shope, neslúži ako virtuálny nosič na preukázanie predplatného časového lístka. V prípade, že cestujúci chcú využívať virtuálnu kartu (QR kód) je potrebné si ju aktivovať v časti moje identifikátory a preukazovať sa QR kódom priradeným k nej.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Skúste navštíviť sekciu, kde sú zodpovedané často kladené otázky: Často kladené otázky / FAQ – IDSBBSKIDSBBSK